Informatii de contact

Suport tehnic

  • Telefon mobil: +(40) 723 663 019
  • Program:
    L-V: 08:00-19:30 S-D: 10:00-18:00
  • E-mail: copycenter@avigeo.ro

Avigeo SRL

  • CUI: RO915550

  • Registrul Comertului: J15/1209/1991

Intrebari frecvente
  • 1. Cum imi fac cont?

    Pentru crearea unui cont, va trebui să accesezi butonul Contul meu, din bara de sus, partea dreapta a site-ului si sa completezi o serie de date personale (nume, prenume, orasul si judetul de domiciliul si adresa de e-mail). Totodata, este necesara setarea unei parole si acordul cu privire la Termenii si Conditiile noastre.

  • 2. Mi-am uitat parola. Ce trebuie sa procedez ca sa o recuperez?

    Pentru a-ti recupera parola, intra in contul tau la sectiunea “Informatii cont” si apasa butonul pe care scrie ”Recuperare parola”.

  • 3. Cat timp dureaza livrarea?

    In general, comenzile plasate si confirmate in intervalul *luni - vineri pana in ora 17:00, sunt livrate in termen de 24-48 ore de ore* de la momentul confirmarii comenzii. Comenzile plasate in zilele de vineri dupa ora 16:00, sambata si duminica, se vor livra marti. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.

  • 4. Care sunt costurile de livrare?

    Costurile de livrare difera in functie de valoarea comenzii si modalitatea de plată, după cum urmeaza:

    - (a) In cazul comenzilor a caror valoare este egala sau mai mare cu 190 lei, transportul este GRATUIT.
    - (b) In cazul comenzilor a caror valoare este mai mica de 190 lei, valoarea transportului difera, dupa cum urmeaza:

    In situatia in plata se face ramburs, costul de transport este 17,99 lei,
    In situatia in care plata se face cu cardul, costul de transport este 13,99 lei.

  • 5. Cine imi livreaza comanda?

    Transportul este asigurat de catre firma de curierat Fan Curier. 

  • 6. Cum si de unde pot ridica personal o comanda?

    Imediat ce ai recepționat e-mail-ul prin care esti anuntat ca produsele comandate sunt pregatite pentru a putea fi ridicate, trebuie sa te deplasezi la sediul Lorem Ipsum.

  • 7. Cum pot anula o comanda?

    In situatia in care produsele comandate nu au ajuns inca la tine, ai posibilitatea de a anula comanda transmitand un e-mail la adresa: contact@avigeo.ro

    In cazul in Comanda plasata ti-a fost deja livrata, ai posibilitatea de a returna produsele, urmand pasii de mai jos.

  • 8. Cum pot returna un produs?

    Pentru returnarea unui produs, trebuie sa completezi Formularul de retur disponibil aici, sa il atasezi coletului continand produsul pe care doresti sa il returnezi si sa il expediezi sau sa il aduci la adresa: Lorem ipsum.

  • 9. In cat timp pot returna un produs?

    Produsele achizitionate pot fi returnate in termen de 33 zile de la data receptionarii lor.

  • 10. Cat dureaza pana primesc inapoi banii in urma unui retur?

    In termen de maxim de 3 zile de la receptionarea coletului continand produsul returnat, insotit de formularul de retur completat, iti vom returna contravaloarea produselor comandate in contul indicat in formularul de retur. Daca plata a fost efectuata online, cu cardul bancar, restituirea se va efectua in contul respectiv.

  • 11. Produsul comandat nu ma multumeste/este defect/este altfel fata de cum mi-am inchipuit. Cum procedez?

    Daca produsul comandat nu este pe masura asteptarilor tale, ai la dispozitie 33 zile din momentul receptionarii coletului sau al ridicarii lui personale de la sediul nostru, pentru a-l returna.
    Invocarea unui motiv pentru care doresti sa returnezi produsul nu este obligatorie, desi pe noi ne-ar ajuta sa stim ce anume te-a facut sa te razgandesti.

    Daca doresti sa returnezi un produs trebuie:

    - Sa completezi Formularul de retur disponibil aici,
    - Sa impachetezi produsul si sa atasezi formularul de retur completat,
    - Sa expediezi apoi coletul prin curier sau il aduci aduci la sediul nostru din:Lorem ipsum.

    Te rugam sa ai in vedere ca produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primate. Nu sunt acceptate produsele care prezinta semne de uzura, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, interventii neautorizare sau carora le lipsesc accesorii/parti componente. Costurile de transport cad in sarcina ta.